Trendyol Süper Lig’in 35. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Başakşehir ile karşılaştı. Mücadeleye 11’de başlayan İsmail Yüksek ve Sofyan Amrabat, rakibine yaptığı müdahale sonrası sarı kart gördü.
İsmail, bu sezon ligin ilk yarısında Gaziantep FK, ikinci yarıda Çaykur Rizespor ve Gaziantep FK maçlarının ardından bugün de 4. sarı kartını görerek cezalı duruma düştü.
Amrabat ise , bu sezon 8. kez sarı kart gördü ve 2. kez cezalı duruma düştü.
İsmail Yüksek ve Sofyan Amrabat, sarı-lacivertlilerin gelecek hafta oynayacağı Eyüpspor karşılaşmasında forma giyemeyecek.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1101 kez okundu
2
Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı: Uzay ekosisteminde hızlı ilerliyoruz
1039 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
729 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
720 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
694 kez okundu