Trendyol Süper Lig’in 35. hafta karşılaşmasında deplasmanda Rams Başakşehir’i 4-1 mağlup eden Fenerbahçe’de Anderson Talisca, galibiyetin ardından konuştu.
“POZİTİF BİR MAÇ OLDU”
Bizim için pozitif bir maç oldu. İyi bir maç çıkardık. Hocamızın stratejilerini iyi bir şekilde yansıttık. Verilmeyen penaltı pozisyonlarımız vardı ama biz ona rağmen goller attık.
REKLAM“HEPİMİZİN ORTAK AMACI FENERBAHÇE”
Maç içinde bunlar olabiliyor. Hepimizin ortak amacı Fenerbahçe’nin iyiliği. Şu anda maç bitti zaten. Herhangi bir şey yok aramızda.
“MERT HAKAN’A GEÇMİŞ OLSUN”
Yakın zamanda ameliyat olan Mert Hakan’a da geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum. Takımımızın bir parçası, onu anmak ve geçmiş olsun demek istiyorum.
Fenerbahçe rahat kazandı! Haberi Görüntüle
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1101 kez okundu
2
Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı: Uzay ekosisteminde hızlı ilerliyoruz
1040 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
729 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
720 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
694 kez okundu