Samsun’un Çarşamba ilçesinde sürücüler denetlendi.
Çarşamba İlçe Emniyet Müdürlüğü trafik ve asayiş ekiplerince, ‘Türkiye Güven, Huzur Uygulaması’ kapsamında denetim gerçekleştirildi. Yapılan denetimde, asayiş büro amirliği ekipleri GBT sorgusu yaparken trafik polisleri ise ehliyet, kask ve emniyet kemeri konusunda uyarılarda bulundu. Kask kullanmayan ve emniyet kemeri takmayan sürücülere gerekli cezai işlem uygulandı. Emniyet personellerinin ilçede yaptığı denetim, gün boyunca devam etti. – SAMSUN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1098 kez okundu
2
Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı: Uzay ekosisteminde hızlı ilerliyoruz
1036 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
726 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
718 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
692 kez okundu