UEFA Uluslar B Ligi 5. hafta maçında sahasında Galler ile 0-0 berabere kalan A Milli Futbol Takımımız’da Kerem Aktürkoğlu, mücadele sonrası konuştu.

İşte genç yıldızın o sözleri:
Kayseri halkına teşekkür ederiz, harika bir ortam vardı. Galibiyet hediye etmek istiyorduk ama kaçırdığım penaltıdan dolayı bunu yapamadık. Hak ettiğimiz A Ligi’ne çıkamadık. Bundan dolayı halkımızdan özür diliyorum. Umarım Karadağ maçında gerekeni yaparız ve A Ligi’ne çıkarız.
“ÖZÜR DİLİYORUM”
Her maça galibiyet almak için çıkıyoruz. Bundan önce de böyleydi, Karadağ maçında da böyle olacak. Tekrardan kaçırdığım penaltıdan dolayı özür diliyorum.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1101 kez okundu
2
Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı: Uzay ekosisteminde hızlı ilerliyoruz
1039 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
729 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
720 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
694 kez okundu